درب برقی پارکینگ
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



انواع کرکره برقی پارکینگ برای افزایش امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس ایده آل است، بنابراین می تواند ایمنی آنها را به طور کامل تضمین کند، زیرا زمانی است که درب پارکینگ از لحظه خروج شما بسته می شود. درب های اتوماتیک دستگیره دار قیمت بسیار کمتری دارند و کرکره های برقی به دلیل استفاده از موتورهای دوار به جای لولاهای برقی دوام بیشتری دارند.

با گسترش تکنولوژی کرکره الکترونیکی به ویژه کرکره الکترونیکی پارکینگ در ایران برای ارتقای آسایش تمامی ساختمان ها، ایران کرکره یکی از بهترین شرکت های سازنده، نصب و تعمیر انواع کرکره الکترونیکی، بهترین خدمات کرکره الکترونیکی را ارائه می دهد. ما پیشنهاد می دهیم. .

پوشش های گاراژ یک گزینه عالی برای گاراژ در خانه هایی با فضای پشت درب گاراژ هستند. با استفاده از این کرکره دیگر نگران نبود فضای کافی در گاراژ خود برای پارک کردن بیش از ظرفیت ماشینتان نباشید!

امروزه از کرکره برقی پارکینگ در مغازه ها و پاساژها و همچنین ساختمان ها استفاده می شود. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین کرکره برقی با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.


استفاده از کرکره برقی پارکینگ

همانطور که از نام درب برقی پارکینگ پیداست برای نصب به عنوان درب اصلی یا فرعی پارکینگ استفاده می شود.

به طور کلی مجتمع ها و خانه های بزرگ با محدودیت های حرکتی مشخص و افرادی که به دنبال راحتی بیشتر هنگام عبور و خروج از پارکینگ خود هستند نیز مشتریان اصلی ساخت و نصب کرکره برقی هستند.

امروزه با رشد رفاه اجتماعی می توان گفت که تقریباً هر خانه ای که پارکینگ اختصاصی دارد برای پارک ماشین خود مجبور است برق را قطع کند.

امروزه مردم مانند گذشته درهای ساختمان را به صورت دستی باز نمی کنند و از انواع درب اتوماتیک پارکینگ و کرکره برقی برای پارک ساختمان ها استفاده می کنند.

عموماً کرکره برقی مورد استفاده در ساختمان ها برای ورود و خروج خودروها و یا در ورودی پارکینگ ها استفاده می شود تا افرادی که در ساختمان ساکن نیستند نتوانند وارد ساختمان شوند.

در واقع استفاده از پارکینگ برقی برای ایمنی ساختمان و همچنین راحتی افراد هنگام باز و بسته شدن پارکینگ در نظر گرفته شده است.

البته لازم به ذکر است که در انتخاب کرکره گاراژ باید مشاوره مناسبی داده شود.

بارها دیده می شود که سوله مورد نیاز یک خانه با هزینه کمتر و کارآمدتر قابل نصب است و یا موتور و تیغه آن با توجه به نیاز آن خانه باید از نوع خاصی باشد.

چگونه تاسیسات برقی پارکینگ را زیبا کنیم؟

نمای ساختمان موضوع بسیار مهمی است و برای رعایت زیبایی ساختمان در استفاده از کرکره برقی پارکینگ باید به رنگ پرده ها همرنگ نمای ساختمان فکر کرد. نظر شما، شما می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

اگر با انواع رنگ کرکره برقی موجود در بازار ایران آشنایی ندارید، می توانید به مقاله رنگ های کرکره برقی مراجعه کرده و با آگاهی بیشتر رنگ های مورد علاقه خود را برای کرکره برقی درخواست کنید.

E-Advantji E-Shooter Zokupaka Zombieane

ساخت و اجرای ساده، سریع و اقتصادی و در عین حال دارای تنوع طرح و رنگ می باشد.

از ورود هوای سرد به پله های ساختمان در ضلع شمالی جلوگیری می کند.

جلوگیری از ورود سارقان و وسایل نقلیه غیر ساکن در ساختمان.

امکان نصب دستگاه های قفل پارکینگ برای ساختمان هایی که پارکینگ ندارند وجود دارد.

عایق حرارت و صدا

انتخابی مناسب برای کارخانه ها و مغازه ها و املاک تجاری برای امنیت بالا و سهولت استفاده

نصب سریع و آسان کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ به عوامل زیادی بستگی دارد و برای خرید کرکره برقی پارکینگ باید به نکاتی که در زیر اشاره می شود توجه کنید:

برای خرید کرکره برقی پارکینگ ایپاکو باید ابعاد کرکره و همچنین تیغه مناسبی که از نظر فنی برای آن کرکره مناسب است را در نظر بگیرید و همچنین به محل قرارگیری ماشین برقی و ضربه ای که وارد می شود توجه کنید. شما برای زندگی می خرید باید متناسب با فضا باشد. رنگ های باغ با یکدیگر هماهنگی دارند.

نکته دیگری که باید در مورد قیمت گاراژ برقی در نظر بگیرید این است که تعداد وسایل نقلیه ای را که از درب برقی گاراژ شما عبور می کنند در نظر بگیرید و بر اساس میزان تردد وسیله نقلیه خود موتوری را برای درب برقی گاراژ خود انتخاب کنید.

سنسورهای فتوسل و سایر تجهیزات ایمنی مورد استفاده در کرکره برقی پارکینگ می توانند بر قیمت آنها تأثیر بگذارند.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی پارکینگ

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، قیمت نصب برق به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قسمت بعدی به شما خواهیم گفت.

نوعی موتور کرکره برقی که می تواند موتور جانبی یا موتور لوله ای باشد. موتور توبولار برای کرکره مناسب است زیرا سبکتر و ارزانتر از موتور ساید است اما موتور لوله ای برق اضطراری ندارد و در صورت قطع برق باید از رهاسازی دستی استفاده کرد. موتورهای لوله ای انواع مختلفی دارند که به موتورهای صنعتی سنگین و موتورهای سبک تقسیم می شوند. موتور لوله ای قوی ترین کرکره برقی مناسب برای کرکره برقی سنگین می باشد.

این موتور قدرت اضطراری دارد و برای کرکره برقی مغازه ها و پارکینگ ها طراحی شده است.

نوع تیغه مورد استفاده در کرکره پارکینگ می تواند تیغه آلومینیومی، تیغه آهنی و تیغه شفاف باشد.

ابعاد کرکره برقی در تعیین قیمت کرکره برقی پارکینگ نقش حیاتی دارد. این ابعاد با توجه به محل استفاده توسط کارشناسان سنجیده می شود و در نهایت قیمت نهایی به مشتری اعلام می شود.

نکاتی برای خرید پرده پارکینگ

در خرید کرکره برقی پارکینگ باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید کرکره پارکینگی با بهترین کیفیت را خریداری کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کرکره پارکینگ باید به آن توجه کرد، اعتبار مرکز فروش کرکره برقی است.

هرچه بیشتر به فروشنده ای که محصول را از آن خریداری می کنید اعتماد کنید، خرید یک پرده برقی با کیفیت آسان تر خواهد بود.

ایران کرکره یکی از معتبرترین نمایندگی های کرکره برقی پارکینگی در ایران می باشد و کلیه محصولات خود را گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

در ادامه سایر نکات خرید پارکینگ را به صورت کلی توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید درب پارکینگ می توانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید درب پارکینگ بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 1406
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: